torsdag 20 september 2012

Bra dag osv osv.

Hey bo! Har varit en bra men ganska seg dag. Lektionerna är äckligt sega och inte intressanta alls. Seriöst. Jag ger er en kort sammanfattning: politik, antiken och typ sopsortering(!?). Kan det bli tråkigare? Höjdpunkterna idag har i alla fall varit lunchhäng på Ming med några fina och sen stallet med Isa och Fanny. Och såklart att man får maxmat hemkört av mor & far direkt när man kommer hem. 

Efter maten blev jag dock helt äckligt trött (igen, vad fan är det för fel?), så det blev mest att jag låg i soffan och glodde på Svampbob. Har typ inte gjort så mycket annat. Är man tråkig så är man. Nu ligger i alla fall jag i sängen, med Mio vid mina fötter och mys-/sovmusik i högtalarna. Har just pratat klar med älsklingen, så nu kan jag sova gott. Förresten, sovmorgon imorgon igen hihi. Tredje dagen i rad nu. Men ska nog sova typ snart, så hörs imorgon! ♥  

Då följer btw jag och Oscar med familjen upp till stugan. Har typ inte varit där på evigheter. Dom har byggt och hållit på, så det ska bli spännande att se hur det ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar