fredag 14 september 2012

En fredagslista.

SENASTE
1. Personen du pratade I telefon med: Oscar 
2. Du fick SMS av: Fanny
3. Du kramade: Oscar
4. Du pussade: Oscar

IDAG
5. Kläder: Underkläder, träningstajts (har överanvänt dom denna vecka), sockar och två av Oscars tröjor. Och en mössa, för jag fryser som ett as.
 6. Bättre än igår: Om idag va bättre än igår? Jodå, igår hade jag världens PMS och dessutom helt död i kroppen.

IMORGON
7. Är det: Lördag.
8. Planer: Sovmorgon, som fan. Och pussa på min älskling. Kanske dra ut på någon promenad.
 9. Något tråkigt som händer imorgon: Vene, kommer bli en nice dag tror jag

FAVORIT
10. Nummer: vene
11. Färg: vitt
12. Årstid: Sommar. Eller vinter, om man slipper gå ut.
13. Saknar du någon? Ah, men träffar han snart. 
14. Humör för tillfället? Glader.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse? Fick en puss på handen av Oscar.
 16. Vad åt du sist?: Min lunch, yoghurt och sen någon varma koppen-soppa.
17. Vad irriterar du dig på? Idioter.
 18. Tror du på distansförållanden? Jodå, känner många som har det och det går asbra.
19. Vem tänker du på just nu? Oscar... 
20. Tror du att personen tänker på dig med? Annars får han spö! Ne skojar bara. Vet inte. 
21. Vart reste du sist? Stockholm i somras.
 22. Vad gjorde du igår kväll? Såg på Sons of Anarchy med bebo.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma tror jag.
24. Ler du ofta? Tror det, men vet inte, tänker inte på det liksom.
25. Välj en, kärlek, skönhet eller kreativitet?: Kärlek!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Har aldrig sett en, haha
27. I vems säng sov du i igår natt? Menarru inatt eller? För då sov jag i min egen. Min i förrgår natt så sov jag i en militärsäng på Ängesholmen. Vem fan äger den då?
28. Vilken färg har din tröja?: Vilken av dom? Har en grå o en vit på mig.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? jodå 
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Nja
31. Gråter du när du skadar dig? Njaaa, beror på vilket sätt. Ibland så börjar jag bara skratta hysteriskt istället.

GLÄDJE
32. Är du en glad person? Ohja.
33. Vad gör dig glad? Bra människor, filmer som slutar lycklig och såklart Mio.
 34. Önskar du att du var lyckligare? Nope, e ganska nöjd. Fast magen skulle gärna få sluta mucka hela tidN.
 35. Är lycka överskattat? Ne.
36. Kan musik göra dig glad? Hhaha, jaaa. Ska länka en låt (senare) som gör mig asglad.
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ah.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ohja. 
39. Har du en flick/pojkvän? hihi, ah
40. Är du nöjd med det? jaaa
41. Är du kär? som fan

HAT
42. Vem hatar du verkligen? Hatar ingen.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? HAHAH NE 
44. Är du en mobbare? nope
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Men jaaa, alltid när jag blir svinarg, så börjar jag gråta som en jävla galning.
 46. Har du blivit sviken någon gång? säkert, minns inte

SKOLAN
47. Gillar du skolan? Ah. Eller alltså, lektionerna suger ju, men älskar att träffa alla fina.
 48. Favoritämne? Psykologi, för då leker vi bara.
49. Värsta ämne: Matte. Så jävla tråkigt och enformigt.
  50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? Nej, den suger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar