lördag 20 oktober 2012

10 grejer du (kanske) inte visste.

Beep-beep! Tänkte berätta om saker som ni kanske inte vet om mig, hihi. Sitter och spelar med älski och ska snart ut med Mio på promenad. Puss och hej!

1. Jag älskar krossade tomater! Brukar hälla upp i ett glas och bara dricka, omnomnom.

2. Jag skulle vilja flytta till Göteborg. Fatta hur glad man skulle bli så fort man hör någon prata!

3. Jag tror att jag är lite av en pyroman. Alltså... då menar jag inte att jag helt random vill tända eld på allt möjligt och bränna ner hus/folk/saker. Jag är bara smått besatt i att hålla på med eld, under kontrollerade former (vuxenspråk!).

4. Jag är feeeeeett otränad med ska snart börja kämpa igen. Har bokat tid till att fixa stepinkort!

5. Förut har jag älskat Coca-Cola Light, men är nu fett less och kör på Fanta istället.

6. Jag fryser helt sjuk lätt. Snor varma tröjor från mina vänner 24/7.

7. Jag kan läsa noter! Tackar tvärflöjtspelandet i mellanstadiet. Inte för att jag kan spela tvärflöjt längre, men w/e. Lät ändå förjävligt, hur jag än försökte.

8. Jag skulle vilja börja videoblogga, men jag tror inte att jag tillräckligt rolig/intressant att lyssna på, så det blir nog inget. Dessutom så är mitt rum allti stökigt, så det skulle bli så pinsamt.

9. Jag har sjukt många födelsemärken.

10. På tal om födelsemärken så hatade jag den jag har ovanför munnen förut. Meeen, sedan jag började gymnasiet så har asmånga sagt att den är gullig, så jag börjar väl typ ändra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar