måndag 1 oktober 2012

Första oktober.

Igår var ju "sista onyttiga dagen". Eller, jag vill nog kalla "slutet på att trycka i sig onyttigheter i tid och otid". Till helgen ska jag ju med Fanny och Isa upp till Fannys stuga, och då lär det ju inte bli så nyttigt. Men i alla fall, skitmat på vardagarna är här med förbjudet.

Men i alla fall, igår drack jag mumsig varm choklad och lyssnade på världens på riktigt bästa låt. Får seriöst lyckorus av den. Och nu finns den på spotify, äntligen! Vi vann förresten inget på utställningen, men det visste jag nästan. Min hund ser atm ut som en kalv, haha. Men han kommer bli en snygging när han blir stor.

Idag har skolan gått snabbt. Två lektioner och sen idrott, där min jävla höft valde att fucka ur. Kul liv. Buss hem tillsammans med Isa, som visade hur det ser ut när en människa med dunjacka ska sitta på sätet bredvid en. Jag dog lite. Sötis. Kom hem, chillade med lillasyster framför TV:n (hej svampbob ♥). Åt mat. Sen blev det plugg. Matteprov imorgon. Bleh. Nu ligger jag i sängen med kalv-Mio, lyssnar på nya lilla spellistan (i princip är det chill-/bra plugg-/bara mys-musik). Mysigt. Ska duscha snart. Hörs senare snuttisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar