tisdag 2 oktober 2012

Fryst kladdkaka och hockey.

Hej alla fina! Min dag har varit braig. Har haft suttit på en föreläsning om Västsahara (visste ni att det är den enda kolonien kvar i världen?), vilket var tråkigt men skönt. Man bara slappade. På lunchen drog jag med fina Isa och fina Fanny till macken och köpte lunch (kebabgryta lät inte så lockande). Sötungarna köpte en jävla fryst kladdkaka och bad om gafflar i kassan. Själv körde jag på en drickyoghurt. Vill inte riskera att bli mördad av min mage liksom. På psykologin höll jag fan på att skratta ihjäl mig. Fyfan vad jag har knäppa vänner.

Tog bussen hem med Maja och Isa, och sen var det fan bara en massa plugg. Först matte, för imorgon är det prov, och sen en inlämningsuppgift i engelska. Nu är jag utpumpad på kunskap och energi, så jag glor på lite hockey. Det är väl inte jätteintressant (brukar mest vara intresserad när det börjar närma sig final), men det är i alla fall Luleå. Man måste ju stötts dom. Ska hoppa i duschen snart. Mor min har köpt massa "hårgodis", såsom moroccanoil, så jag ska ta hand om mitt lilla risitusshår. Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar