söndag 7 oktober 2012

Hemma!


Hej sötnosar! Nu är jag hemma från Fannys mysiga stuga. Har haft skitkul. Vi har ätit(och ätit, och ätit och ätit), dansat och badat brutalt varm bastu. Sen så såg vi på världens läskigaste skräckfilm. Woman in black! Fyfan alltså. Usch. Nåja, har ganska tråkigt, så här kommer en lista.

När grät du senast och varför? 
Fredags. Hemliz.

När någon säger "vi behöver prata" vad är det första du tänker? 
Inte inte inte inte inte bra.

En sak du gillar med vintern?
Snön, skoter, snygga (och varma) kläder, massa filmmys och sist men inte minst varm choklad.

Tror du på "What goes around comes around"?
Jaa, absolut.

Tror du andra pratar/tycker illa om dig?
Hoppas att det inte är så, men det finns väl alltid någon som inte gillar det man gör/den man är.

Ditt ex ringer på din ytterdörr, vad gör du? 
Öppnar och frågar vad fan han gör här?

Har 2012 varit ett bra år än så länge? 
Men ja det tycker jag. Ganska jobbigt ibland, men mestadels bra. Kan komma med lite plus och minus.
+ Finaste lilla Mio blev min.
+ Tjänade fett mycket på mina sommarjobb.
+ Slutet på mitt sommarlov var riktigt fint och mysigt och bra.
+ Började skolan i BODEN, sköööönt.
+ Har fått så sjukt fina nya och hysteriskt roliga vänner.
+ Har fortfarande kvar mina "gamla" finfinfina vänner.
+ Åker snart ner till Stockholm med älskling (mys).

- Var sjukskriven halva året.
- Hade ett lite tråkigt sommarlov.
- Ämnena i skolan just nu suger! De flesta är äckeltråkiga.

Skulle du sluta med en dålig vana för någon?
Det tror jag väl. Det beror på vad det är för vana vi snackar om och dessutom vem personen är.

Finns det någon du har outredda problem med?
Tror inte det.

Vem gillar du bättre, din mamma eller pappa?
Men lägg av! Man kan inte välja. Älskar mina underbara föräldrar precis lika mycket!

När kände du senast som att ditt hjärta bokstavligt talat skulle gå sönder?
I fredags. Nu pratar vi inte mer om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar