onsdag 17 oktober 2012

Oupsie!

Jag kind of glömde att blogga igår. Hade annat i huvudet och var dessutom allmänt äckeltrött. Här kommer väl en liten sammanfattning.
 På måndag kväll så kom Oscar hit efter sin träning. Vi myste och såg lite på film och gjorde fula miner, men sen somnade jag. Att ha axlarna bakåt-tejpade tar fan på krafterna. Det var i alla fall mysigt att ha min älskling hos mig.

Nästa dag var axlarna fortfarande tejpade och jag var fett trött och tråkig på skolan. Samma sak idag känner jag. Nu är tejpen borta, men då har hela vänster sida börjat fucka upp sig. Skuldra, axel, höft, armbåge och hand. Why? Fett störande. Knaprar lite alvedon och hoppas på det bästa.

Nu till något kul (och jävligt chockerande). Jag fick fucking B på matteprovet jag gjorde för ett tag sedan. Det trodde jag verkligen inte. Nåja, är glad i alla fall. Efter skolan väntade valpkurs med Mio, mamma och Luna. Är äckeltrött och somnar nog tidigt ikväll. Imorgon väntar sovmorgon och sen halvlång dag. Här kommer förresten en bild på hur Luna ser ut atm. Hon sover så fult ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar