onsdag 10 oktober 2012

Puss och gonatt!


 Hej och förlåt. Igår kom Oscar hit. Då brydde jag mig inte i att blogga. Jag pussades istället. I alla fall, innan han kom så satt jag och ritade en elefant. Han blev fan mycket finare irl. Ser helt sne och platt ut på bilden. Sen såg vi TV och myste med Luna och Mio.

Idag har jag klarat av längsta skoldagen utan att dö. Har haft kul, som vanligt. Seriöst, har fan kul varje dag. Tror det beror på mina fina knäppa vänner. Är sjukt glad att jag träffat er, bara så ni vet.

I alla fall, idag har vi bland annat "råkat" följa med med Viktor och Joakim (sånnadär spec-idrottare ni vet) när de skulle äta mellanmål. Då "råkade" vi också ta mellanmål, för vi dog hungerdöden. Fuck aina  och YOLO och allt det där liksom.

Nu börjar det spåra lite, så vi säger nog gonatt nu va? ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar