torsdag 25 oktober 2012

They say there is no place for little monkey in this town.


Jag orkar seriöst inte meeeer. Provhelveten. Gick asdåligt på samhällsprovet idag. "Hur Sverige styrs" vill fan inte fastna i hjärnan. Troligtvis för att det är så brutalt tråkigt. Jag menar, är jag det minsta intresserad av ämnet så kickar mitt fotografiska minne in och jag kommer ihåg allt på en gång. Min inte denna gången inte! Misstänker att det blir ett E. Nu sitter jag i alla fall och panikpluggar franska, som det tydligen är prov i imorgon. Kul liv. Till råga på allt så är böckerna i skolan. Kommer gå asbra det här. Har suttit i några timmar nu, men ger snart upp. Måste hinna packa också. Längtar ihjäl mig. Lördag. Nu. Tack? Ska bli så mysigt att få vara i världens finaste stad med världens finaste pojke.

Ska fortsätta franskapluggandet nu. Önska mig lycka till. Spränger huvudet med underbar och hög musik samtidigt, för att hålla mig vaken. Hörs senare! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar