fredag 16 november 2012

And when you hold me like this, that's when my heart skips, skips a beat!

Såhär såg det ut igår när ja skulle gå och lägga mig. Mio anföll mig och använde mig som kudde. Charmknutte.

Förlåt för kass uppdatering. I förrgår så sov underbaraste Oscar hos mig, så då blev det inget bloggande, jag pussades istället. Sen igår så dog internet i hela norra och södra, så uppenbarligen blev det inget då heller. Hade utvecklingssamtal på skolan idag, och allt lät väl bra. Är lite ofokuserad och pratig på lektionerna (haha didn't see that one coming, did you?), men betygen verkade bra. Resten av dagen har vi bara knasat och oj vad jag har skrattat.

Efter skolan så rullade jag, tillsammans med hela familjen och alla hundarna, till Piteå för att hälsa på farmor och farfar. Mys! Blir att promenera omkring lite på stan imorgon, och sen hemgång på söndag förmiddag. Låter ju bra, men jag saknar mitt hjärta som satan, även fast jag träffade honom i onsdags/torsdags. Syns på söndag älskling? ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar