söndag 18 november 2012

Cause you make feel like I've been locked out of heaven, for too long.

God morgon! Här ovanför ser vi finfina bältet som jag letat efter aslänge, ända sedan jag var i Stockholm i somras med familjen. Nu hittade jag det i alla fall! Stod och velade mellan silver eller guld. Gillar ju båda väldigt mycket, men det guldiga såg så "gult" ut, så det fick bli silver. Dock så har mina svarta jeans (alltså dom på bilden) för små hällor, så bältet i princip fastnade. Drygt. Ska kolla efter halvhöga Dr. Denim, har för mig att deras hällor är lite större än på dessa byxor i alla fall. Vi får väl se. 

Jag tror vi rullar hem mot Boden om ett tag, alla väskor är packade osv. Kanske drar till Sensia och biffar lite sen. Det beror på om jag kan ta mig dit. Efter det kommer kanske älskling hem till mig och då blir det mys. Ska käka farmors stekta palt nu, höres! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar