torsdag 1 november 2012

Hemma!

^ Där har vi gråglittriga tröjan btw ^
Hej hopp. Nu är jag hemma! Det har varit askul/mys/bra i Stockholm, men oj vad jag har saknat Mio och min säng. Nu ligger vi båda nerbäddade och han snorar på mitt ben, haha. Imorse så vaknade vi någorlunda tidigt, käkade pannkaksfrukost och packade ihop allt. Sen drog vi med alla väskor in till centralstationen och låste in dom i boxarna där. Se hade vi väl 4 timmar på oss att shoppa. Sprang omkring som galningar, men inte hittade jag några kläder. Tror inte jag kan shoppa under stress faktiskt. I alla fall, hittade massa annat kul. Chiafrön (nu säger alla vaaaa?), ansiktsgrejs från The Body Shop och sist men inte minst en parfym från Ralph Lauren (som luktar underbaaart). 

I alla fall, på Arlanda sprang vi också omkring ett tag. Där hittade jag världens finaste datorfodral på taxfreen. Ett i glansigt rosa skinn från Ordning&Reda. Priset var dock lite saftigt, så jag fick lämna min bebis där. Kändes lite hemskt.

Här kommer lite mer hemskheter som jag inte berättat om:
1. Min färg på löshår var slut, så jag kommer vara tvungen att beställa det nu på måndag. Lite surt, men det är helt okej, för de var så trevliga.
2. Jag var in på mango och kikade på väskor, och hittade världens finaste (aslik en fin på hm, men lite större), som jag tror att mina datorer får plats i. Tror ni de hade den hemma? Nae, bara som visnigsexemplar och den kunde man minsann inte sälja. Så jag fick gå hem utan väska. Ska se om man kan beställa den. 

Förlåt för aslång text bara om massa shoppingsaker. Ska egentligen upp tidigt imorgon för jag ska följa med mor och far till jobbet och sen ska jag till sjkugymnasten, så jag borde sova nu. Hörs imorgon ! ♥

2 kommentarer:

  1. Jag såg också ett skitsnygg iPad fodral i rosa skinn på ordning&reda, Arlanda, men den kostade 800 spänn så det fick va :((

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så drygt att deras grejer ska vara så fina men så dyra :c

      Radera