måndag 12 november 2012

Mör i hela kroppen.



Hej hopp, uppdateringen suger, men vad gör det. Plugg och träning tar upp mycket av min tid. Psykologiprovet gick bra idag tror jag, och mer prov imorgon. Fattar inte varför lärare ska envisas om att mosa ihop proven i en hög. Sjukt drygt. 

Nu till det roliga! Idag drog jag och Fanny till gymmet på kvällen. Körde styrke och zumba! Styrke när hela gymmet är fullt var ganska tråkigt (att träna på morgonen är fan så mycket skönare och roligare), men zumban var helt brutalt roligt och jobbigt. Dansade som en idiot och hade askul, och helt plötsligt märker jag att jag är så svettig att det droppar från öronsnibbarna. Kommer lätt göra det igen. Många gånger. Har slagits med äckelmatten och sen tröstat mig med PLL. Nu blir det att krypa ner under täcket, puss och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar