torsdag 8 november 2012

Natti natti!





Läget? Själv förgyller jag min kväll med en Mio vid min sida och lite PLL. Men vad har hänt idag då? Jo, sovmorgonen gick fetbort, för vi skulle på studiebesök på massa sopställen i tre timmar. Seriöst det kallaste, tråkigaste och mest illaluktande jag varit med om. Vill inte vara negativ, men det sög.

I alla fall, sen var det svenskaprov (blev glad, för då kom Isa den lilla sjuklingen till skolan, känns som att hon varit borta aslänge nu :c ) och sen tråkiga samsam-lektionen (vilade, ritade och agerade massör istället) och klassråd. Mötte min Maja på bussen och tog med henne hem. Vi gjorde absolut ingenting, jag satt vid datorn och hon läste sin bok som ska vara utläst till imorgon. Men det var myspys ändå. Efter att hon promenerat hem, så har jag bara skrattat ihjäl mig åt New Girl och pratat med min boyie tills mobilen dog. Imorgon får jag träffa honom för första gången den här veckan! Dumma RL-programmet som skickar ut honom på praktisering. I alla fall, puss och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar