lördag 24 november 2012

Nu jävlar.

Önskelista ftw.

Okej, här har vi en ordentlig önskelista då.
 Finaste väskan ever från Modekungen.se
 Bra springskor, fast dom måste jag ju testa osv, så egentligen så önskar jag mig väl skopengar?
 Armbandet från Thomas Sabo.
 Money-money!
 En till väska (vilken fantasi, två väskor), fast alltså en träningsväska.
 Melt-skalet från Fyndiq.se.
 Egentligen önskar jag mig väl inte shaken från fitnessguru (den kan jag fixa själv), men den passade bra in :*
 Muminkoppar! Helst flera tusentals.
 Och presentkort dårå, men inte från typ H&M. Hade ca 3000 förra året (efter julafton+födelsedag), men hittade typ ingenting. Nae, Lush och The body shop får det gärna vara.

Edit; Ooooh, jag kom på en till grej också! En stooor fluffig vit morgonrock! Och snygga+mysiga pyjamasbyxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar