fredag 2 november 2012

Primadonna girl, yeah. All I ever wanted was the world.

Bu. Såhär mysigt hade jag och Luna det tidigare idag. Hon kunde bara inte ligga bredvid mig i soffan, nej. Hon var tvungen att mosa ner sig mellan mig och datorn. Sötbulle.

Annars händer det inte mycket. Skulle egentligen fixa mitt kort hos Sensia idag, men det hade blivit något fel, så det blir på måndag istället. Nåja, fick ett kort så jag kan träna denna helg i alla fall. Ska dra dit imorgon med älskling och biffa. Nu ligger jag i min säng med datorn och funderar på att börja se Pretty Little Liars. Har hört från halva världen att det ska vara "världens bästa serie", så man får väl ta och ge det en chans. Ska trycka i mig lite gurkstavar och morötter med dipp också. Hörs senare! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar