onsdag 19 december 2012

Let us sail over seas.


Dålig uppdate igen. Igår hade jag två äckelprov och sen var jag med Maja efter skolan. Vi låg i min säng, pratade och sen dekorerade vi fina pepparkakor. Myspys. Efter att Maja promenerat hem på kvällen så åkte jag till Oscar och sov där. Idag väntade mer prov, sen "juldans" med hela samhällsprogramet. Jag förstod ingenting och det måste ha sett helt hysteriskt roligt ut när vi alla skulle dansa. Shit. Sen en lam svenskalektion, sen hemåt! Kraschlandade i soffan och sov en timme. Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag är helt enkelt för trött för att leva just nu. Tre dagar av fyra (den där fjärde var när jag var sjuk, och då sov jag hela dagen, haha) har jag nu sovit en timme efter skolan.

I alla fall, imorgon börjar jag typ vid tolv. Så sjukt nice. Hinner med både en skön sovmorgon och gymmet med Fanny. Sen två lektioner och sen iväg till Luleå med familjen för att leta julklappar och sen på fredag är det Lilla Julafton à la Vikenäs. Ska bli mys.

Har pratat klart med älskling och säger nu gonatt. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar