måndag 10 december 2012

Tjoff.

Hej hopp. Igår mådde jag bajs och ringde Oscar som kom hit så jag fick kramas. Skulle nog inte kunnat sova om inte han kommit hit. I alla fall, började tio men steg ändå upp med honey halv sju. Efter att jag fixat mig var det två timmar kvar tills bussen gick, så jag passade på att tvätta håret. Inte för att det behövdes precis, men det är så jävla skönt med nytvättat hår. Dessutom blir det fint när man hinner blåsa det torrt (Citerar Isa: Elin, ditt hår är så fint idag. Det har nog inte varit så fint sedan fotograferingen. Och det var alltså typ när vi började, haha). Sen la jag mig bredvid Mio i soffan och sov lite. Skööönt. Kort dag och pingis/styrketräning på idrotten. Hann få världens höjdskräck också, men det är en annan historia. Nu mår jag skit igen, så jag bäddar ner mig i sängen och glor på PLL eller nått. Puss hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar