torsdag 24 januari 2013

24 Januari 2013

Men gah. Vill fixa nå liknande. Har ingen ordning alls på mina grejer ju :c
Hej hopp. Världens skönaste dag. Sovmorgon till tio. En lektion på skolan, resten inställda. Sprang till bussen och var hemma typ ett. Oscar skulle komma hit kring halv två, så jag ställde mig och gjorde pannkakor redo tills när han skulle komma. Vi käkade och sen drog vi ut på promenad med hundarna. Har varit och handlat och sedan bara myst. Vi började kolla på Total Recall, men ska nog se klart den imorgon. Nu ska vi krypa ner och sova. Oscar börjar tidigt imorgon, så jag stiger upp med honom. Funderar på att ställa mig på löpbandet direkt på morgonen, skulle vara ganska skönt. Äh, vi får se om jag orkar. I alla fall, puss och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar