söndag 13 januari 2013

Dag 5, 6 och 7

Hej! Råkade glömma bloggen och listan, men nu är jag tillbaka. Kör väl tre dagar i rad nu då.

Dag 5 – Min dag
Vi tar väl i fredags, det var då jag egentligen skulle svara på den här.
Vaknade skittidigt för att hinna duscha. Drog till skolan och hade NK och historia. Käkade på Oregano med fina brudarna Isa och Sara. Helvete vad gott det var. Omnomnom. I alla fall, fick ont i huvudet innan franskan och blev hämtad av pappa. Tog alvedon och vilade, sen var allt bra. På kvällen kom Oscar hit och myste hihi. Det var en superkort sammanfattning av fredag.


Dag 6 – Något jag brukar göra på måndagar.
Gråta av trötthet när larmet på mobilen ringer...

Dag 7 – Min(a) bästa vän(ner).
Linn och Maja.
Har känt dom hur länge som helst, dom är världens underbaraste människor, kan prata om allt och det kan ha gått hur länge som helst sedan vi sågs, men ändå så har jag precis lika kul när jag träffar någon av dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar