lördag 19 januari 2013

Datenight!

Hej och förlåt. Drog direkt till gymmet efter skolan och körde en timmes zumba med Saga, Sigrid och Linnea. Det märks att det var ett tag sedan, för gud vad jag var ovan. Dessutom så har det kommit nya danser som jag inte förstår alls, men det blir säkert bättre. Efteråt slängde jag mig i duschen, fixade mig (utan spegel i sensias tillfälliga omklädningsrum, en applåd till mig!) och drog sedan upp till bion.

Mötte Oscar där och såg Django Unchained. Det var överraskningen, men han avslöjade mig. Men det gör inget, det var mysigt ändå. Bio är så sjukt mysigt. I alla fall, Django var sjukt bra, väldigt blodig och brutal, men asbra handling. Så är det alltid med Tarantinos filmer tycker jag. I alla fall, ska svara på "Dag 12" och "Dag 13" snart, men nu blir det frukost. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar