torsdag 17 januari 2013

God morgon (eftermiddag)!

Hej, här sitter jag och Mio och chillar. Det blev ingen sovmorgon idag, tidigt tidigt tidigt var jag uppe för vi skulle fira lilla mamma som fyller år idag. Sen blir det inte någon skola heller, för min mage hatar mig.

Usch jag blir så jävla nervös när magen håller på. Känns nästan likadant som det gjorde för nått år sedan när jag inte kunde äta. Är livrädd för att det ska hända igen, usch. Det satte igång så mycket (stora jävla) problem.

I alla fall, sitter i soffan med varma myskläder, tofflor, värmefilt och hundarna, för der är fan nästan -30 grader ute (och ganska kallt här inne), usch usch usch. Ska väl ta det lugnt idag och bara glida omkring här hemma. Käkade nyss godaste brunchen/lunchen och ska svara på "Dag 11" om ett litet tag, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar