söndag 27 januari 2013

Nån lista.

♥ Rädslor: Höjdrädd som satan.
♥ Faller för: Humor och gentleman-stuff, det är så sjukt fint.
♥ Faller inte för: Pojkar som beter sig som bitches, snackar skit/är dramaqueens osv.
♥ Min bästa första date: Haha har bara varit på en. Oscar och jag drack kaffe från pressbyrån.
♥ Vad saknar jag: Sommaren, fryser rumpan av mig.
♥ Crush: Åh, Robert Downey jr
♥ Favorit mat: Sushi sushi sushi.
♥ Det första du noterar med nya människor: Ögonen och hur de beter sig bland andra människor.
♥ Vart ligger idén bakom ditt URL? Har sett massa "Love by", så jag kollade om Elin va ledigt, och ah...
♥ Favorit filmer: Det mesta med Tarantino.
♥ Hur är relationen till dina föräldrar? Finfint.
Tatueringar och piercingar: Inget ännu. Har planer, ska fixa när jag har money nån gång.
Hatar du och ditt ex varandra? Nae, inte vad jag vet iaf.
♥ Vart är du just nu? I soffan med en burk vaniljkesella+massa hallon och en jävla massa kuddar.
♥ Om du var full och inte kunde ta hand om dig själv vem skulle då ta hand om dig? Någon av de närmsta, hoppas jag.
♥ Vad hade du gjort om den senaste personen du kysste, hade kysst någon annan framför dina ögon? Slagit, hårt.
♥ Litar du på någon som du egentligen inte borde lita på? Men ja typ.
♥ Om du fick träffa vem du ville på hela jordklotet, vem/vilka hade det då varit? Massa folk, orkar inte ens räkna upp.
♥ Har du någon konstig fobi? Traktorer.
♥ Vilken låt gör dig alltid glad när du hör den? Är på väg från Björnbröder haha
♥ Failat en kurs? Nope, inte ännu.
♥ Har du mobbat någon över internet? Nej aldrig.
♥ Testat droger? Nope.
♥ Röker du? Nej, vill inte få ännu sämre kondis + lukta äckel.
♥ Dricker du? Inte 24/7.
♥ Haft ett brustet hjärta? I guess.
♥ Förlorat oskulden innan 18 års åldern? Men ja.
♥ Stalkat någon över intrernet? Hahah jaaa, vem gör inte det nu för tiden?
♥ Hur många barn vill du ha och vad ska dem heta? Inte så många, kanske 1 eller 2. Girls: Bambi eller Molly, boys: Hugo.
♥ Vad vill du ha på pizzan? Mozzarella, tomater och basilka.
♥ Har du någonsin blivit påkommen att göra något dumt? Haha ja.
♥ Vad hade du gjort om du vann pengar i ett lotteri? Köpa massa fint till mig själv och de jag älskar och sen typ spara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar