onsdag 16 januari 2013

Thomas Sabo och min dag.

Hej alla glada! Här är armbandet från Thomas Sabo som jag fick av älskling i julklapp (ignorera hundhåren på soffan!). Det är så sjukt fint! Dessutom är det gulligt att man kan göra det så personligt. Vad händer annars då? Bra dag och lunch med fina brudarna på Far East. Ganska chill dag, även fast vi slutade halv fem. Känns som att vi bara gör småsaker i alla ämnen, så äckligt skönt. Kan det inte vara så för alltid? Är så trött varje morgon så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Funderar på att börja dricka kaffe, även fast det smakar skit, bara för att kunna vakna haha. Nu ska jag ta och käka något och plocka fram till imorgon. Sovmorgon igen, så sköööönt. Ingen träning på morgonen, körde ett spinningpass igår och på fredag blir det Zumba + CX WORX, så det får räcka. Nåja, puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar