onsdag 6 februari 2013

Dag 29 och 30

Dag 29 – Min värsta mardröm
Att någon av de jag älskar skulle dö. Usch, vill inte ens tänka på det. Ingen som varit mig riktigt nära har dött, så jag är verkligen livrädd för när det ska hända.

Dag 30 – En bild på ditt drömhus, samt berätta om hur du skulle vilja att din framtid såg ut.
Något liknande det här nedanför. Ganska mycket vitt och riktigt jävla lyxigt. Har blandat bilder hejvilt, vissa grejer funkar ju inte ens tillsammans, men jag tror ni fattar själva grejen.

Har redan snackat om  min drömframtid typ, men okej vi kör det lite snabbt igen. Med Oscar. Och Mio. Större (och varmare) stad. Underbart jobb. Ha kvar mina underbara vänner. Vara äckligt rik, pga det underbara jobbet. Leva lycklig i alla mina dagar helt enkelt.
 1, Fina rum och (inte tantiga) kristallampor. 2, En riktigt snygg och rejäl walk-in-closet, omnomnom. 3, Sängen såg bara så mysig ut, så den fick vara med. 4, Speglar i taket, vita sängkläder och typ gardin/sänghimmel/tunt tyg runt sängen. 5, Maffig balkong. 6, Jacuzzi!
 1, Bara kolla, så jävla awesome längenhet. 2, Behöver inte ens säga något, så fint. Lite onödigt om man ska ha jacuzzi kanske... 3, Myshörna!
1, Fiiiint, men skulle nog ha det som sminkbord eller liknande. 2, Pool, måste jag säga mer? 3, Maffig säng, oki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar