onsdag 20 februari 2013

Only hate the road when you're missing home.


Hej pussgurkor. Orkade inte blogga igår, var så sjukt trött efter att Maja gått hem. Kröp ner i sängen redan vid tio, så sjukt skönt. Jag och Maja snackade, bakade kladdkaka (skräll att vi bakar kladdkaka, kan vi ens baka något annat?), bäddade ner oss i min säng och såg på helknäppa bloopers från Supernatural. Sen somnade jag typ direkt haha.

Vaknade snuskigt tidigt för jag och Isa skulle biffa på gymmet. Efter ett tag kom Fanny dit också, och vi körde squats med vikter, igen. Kommer ångra mig imorgon när jag inte kan gå, men kul hade vi i alla fall. Sen på skolan klarade jag av ett bokprov och två redovisning och känner mig döstolt, för satan vad nervös jag var inför redovisningarna. Men det gick bra tror jag. Resten av kvällen har ju snapchattat och försökt skriva på en debattartikel, men hjärnan är mosig. Ska käka något snart och sen lägga mig tidigt. Ska sova som ett barn, sovmorgon imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar