onsdag 27 februari 2013

Tisdag in my ♥

God morgon! Var gårdagen bra eller vad? Vaknade tidigt, gjorde mig i ordning och drog sedan iväg till Klinten med älskling. Det var ju ett år sedan jag åkte slalom, så man kan ju säga att jag mest plogade ner för backarna, men det var mysigt ändå. Varmt som satan, soligt och underbart. Men man är gode mör i kroppen nu. I alla fall, när jag kom hem så stod mina Body Mist's på bordet (snacka om snabb leverans!) så jag satt och sniffade lite på dem innan jag kastade mig i duschen, fixade mig lite och drog hem till Isa med Sara och Josse. Gomat, film och massa prat. Drog hem vid halv tolv och somnade direkt. En jävligt bra dag helt enkelt.

Idag ska jag bita ihop och städa mitt rum (och garderob, fyfan) idag. Så vi hörs väl senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar