onsdag 27 mars 2013

Äntligen ledig!

Äntligen lov! Så skönt, ska bara njuta! Har inte gjort något vettigt alls idag. På lektionerna har vi bara töntat oss och skickat ca tusen snapchats. Sen fick vi sluta 1,5 timmar tidigare än vanligt. Skulle egentligen dra och träna då, men var så sjukt hungrig (äckellasagne till lunch), så hade jag ens rört mig då så skulle jag nog svimmat. Så det blev inget. Ingen träning alls denna vecka alltså. Pinsamt. Nåja, imorgon drar vi till stugan och myser.

Just nu sitter jag och läser massa träningsbloggar och är arg på mig själv. Kunde ha klämt in minst ett träningspass iaf. Får kompensera med att åka massa skidor ute på isen vid stugan haha. Snart kommer Oscar hit och då tänker jag pussa ihjäl honom. Bara så ni vet. Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar