tisdag 5 mars 2013

Dinner from heaven.

Tralala, helt oblygt stjäl jag bilder från Isas insta.
Fröken Tröttare än tröttast kämpade sig igenom skoldagen (som ändå gick ganska lätt, hade glada och fina människor omkring mig och dessutom var det fiskpanetter till lunch). Sen promenerade jag ner till körskolan och hade min första körlektion(!) Det gick bra faktiskt, inga motorstopp. Men jag fick dock lite panik när vi körde på lite mer trafikerade vägar haha. På bussen hem fick man via sms inbjudan till finlunch hos Isa. Stackaren var ju ensam hemma. På menyn stod: Caesarsallad! Omnomnom vad gott det var. Matkoma efteråt säger jag bara.

Väl hemma fastnade jag framför sista avsnittet av House. Blev lite ledsen faktiskt. Inte för att det var mitt ultimata favoritprogram, men jag kommer liksom sakna det. Sen har jag pratat jättelänge med älskling för jag saknar honom sjukt mycket. Håller tummarna för att han är frisk imorgon. Nu ska jag fira min kära sovmorgon. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar