måndag 25 mars 2013

Lördag, söndag & måndag.

Kass bild jag vet, men vi hade Earth Hour (förutom TV:n, fuskare!) så det var gode mörkt.
Hej. Kass uppdatering. Har varit med Oscar, sen med tjejerna och sen Oscar igen de senaste dagarna och det har varit mysigt. I lördags var det middag + filmmys hemma hos mig. I hopp om att få alla lika hooked som jag, så blev det Django Unchained som vi såg. Kan lätt se den hur många gånger som helst. I söndags var vi förresten i Bensbyn och hälsade på Lunas uppfödare (och Lunas mamma och mormor).  Har haft en bra dag idag. Kort dag med mycket skratt och sen yoga på idrotten. Efter skolan så promenerade jag till mamma och pappas jobb i väntan på att dra till mina sjukgymnast för att få en timmes massage (och för att prata, hon är som min andra mamma haha). Efter det, hem och så lite våfflor till middag. Sen har jag jobbat på lite skolarbeten som ska in och nu ska jag dra och spela ett tag. Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar