torsdag 18 april 2013

Jag är inte lika ung längre, men precis lika dum.


Hej och förlåt för världens sämsta uppdatering. Har haft fullt upp. Har pluggat inför Risktvåan, firat min fina Maja, kört mitt första gympass på tre veckor (har sinnessjuk träningsvärk i hela benen+rumpan) och till sist kört Risktvåan, som gick aaasbra och var aaaaskul. Och idag har jag tränat på gymmet i två timmar med Isa, sen åkte vi hem till mig och käkade lunch och började se Björnbröder i väntan på Sara. När hon kom hit satte vi oss i bastun, pratade en massa och sen såg vi klart Björnbröder (både nr. I och nr. II haha). Superdupermysig dag. Efter att dom åkt hem fick man pannkakor till middag och sen drog det iväg på hundkurs. I alla fall, ska spendera helgen med Oscar hemma hos mig, äta god mat, promenera i det förhoppningsvis fina vädret och helt enkelt bara må. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar