fredag 12 april 2013

Trollunge.

Bjuder på fina bilder på mitt trollhår. Hade en bulle uppe på huvudet idag. När jag kom hem så släppte jag ut den och ja, då såg det ut såhär. Eller nae, det såg ännu värre ut.

Övningskörde som en kung imorse. Hittade dragläge i världens brantaste backe, testade att tvärnita när vi körde 50, körde 100 ut till sävast och massa annat. Är så sjukt stolt haha. Onsdag nästa vecka och tisdag och veckan efter det blir det Riskettan och Risktvåan. Nu är vi på G!

I alla fall, promenerade upp till skolan vid tio och fick reda på att vi inte hade lektion förens vid tolv, så jag drog hem. Klarar verkligen inte att inte göra något alls i två jävla timmar. Men innan jag drog hem så gick jag och käkade sushi med Isa, Maja och Oscar. Oscar åt för första gången och tyckte att det var ganska gott(!) Så jag hoppas det blir mer sushi för oss i framtiden. Sen gick vi lite på stan och sprang iväg till bussen. Sen hängde jag och Maja lite här hos mig och kikade på bra film. Myspys.

Oscar jobbar ikväll och kommer hit vid tolv typ. Nu blir det fredagsmys, puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar