torsdag 30 maj 2013

En till lista, för jag är för lat för att skriva riktiga inlägg. Förlåt.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen tror jag. Det finns ju dom som vet väldigt mycket, men inte allt liksom.
Vem är den roligaste av dina vänner? Dude, de flesta är döroliga. Dras till roliga människor tror jag.
Vem är snyggast av dina vänner? Alla.

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Lämnat in böcker, varit smakråd åt Oscar när han fixade ny sommargarderob, ätit lunch på Hanssons och sen bara solat. 
Vad ska du göra nu? Duscha.
Har du gjort något dåligt idag? Höll på att krocka, men det var inte mitt fel.
Vad har du ätit idag? Massa gott.
Har du duschat idag? Nej, sa ju att jag ska.
Är du trött nu? Ah, ganska.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Japp, jag lyssnar på Majas hippie-lista.
Vilket är ditt favoritband/artist? Just nu har jag sjukt mycket Mumford and sons på min spellista och jag blir aldrig less, så jag säger väl Mumford and sons.

Kärlek.
Är du kär just nu? Ja, så sjukt kär.
Har du kysst någon idag? Ja.
När kysste du någon senast? Imorse.
Är du romantisk? Ganska.
Är du singel? Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, inte kärlek, men jag kan känna direkt om jag tycker om någon.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande, helt klart.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Lol nej.
Vem sov du senast bredvid? Oscar
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 20 tror jag, men inte helt säker.
Hur ska den perfekta killen vara? Svarade väl på det här nyss? Han ska vara Oscar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar