torsdag 16 maj 2013

Hey little fighter soon it will be brighter!

Hej hopp. Två lektioner idag, myspys med massa folk i solen, plugg inför matte-nationella (fyfan vad läskigt det verkar, det är ju asmycket grejer, asgamla grejer och massa annat skit), sen hem och ut i solen. Satte mig på plattorna vid altanen med massa kuddar, vindruvor, juice...och NK-boken. Prov imorgon, känns ju tight haha. Pluggade tills det kändes som att jag fattade litegrann i alla fall, sen fick det vara nog. Resten av dagen har jag suttit i solen och sen planerat 2-års-date med Oscar (CG's i Luleå nästa helg, låter det nice eller vad?). Den 19:onde maj har vi varit tillsammans i två år (♥)! Men eftersom att det är på en söndag så blir det date nästa vecka istället. På söndag blir det jordgubbar, vin och massa pussar istället! Måste ju fira de två bästa åren i mitt liv, right?

I alla fall, skön dag. Solen gör att man blir så sjukt lycklig. Nu ska jag äta något, borsta tänderna och sen krypa ner i sängen. Puss och gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar