tisdag 28 maj 2013

Nån lista.

I brist på annat att göra. Ska gå sova snart tror jag. Puss.

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?

En bild när du var 14.
Jag har typ inte så gamla bilder på datorn. Tror jag har dem på någon skiva som ligger och skräpar i mitt rum. Men här är i alla fall en bild från muck-fotot i nian. Då är man väl 15-16? Finnig och jävlig var jag i alla fall.

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Det har fan inte hänt något sorgligt ännu tror jag. Och har det nu hänt så har jag glömt bort det och då kan det inte vara så illa. Det har varit ett superduperår och jag är bara glad.

Det absolut roligaste som hände förra året?
Träffade massa nya fina människor som jag är så sjukt glad över att dom finns i mitt liv nu.

Senaste tre sms:en.
Hahha jag SMS:ar aldrig längre har jag märkt. Tror att det är pga snapchat, mycket roligare ju.
♥ "Vart håller ni hus?"
♥ "Nejdå! :*"
♥ "Ok" kan det vara pappa kanske? 

Aktuell obsession
Musik: Min nya spellista, var så less på min förra, så här är de bästa av de gamla blandat med några nya.
Tv-serie: Dum fråga. Supernatural
Kläder: Mina nya shorts med snörning på sidan (det lät slampigt, men det är det inte! måste visa sen)
Mat: Rabarberyoghurt, godaste ever.

Drömkille/tjej:
Oscar tihi. Charmig, fina ögon, rolig, mysigast i världen, alltid varm när jag är kall haha, världens största hjärta.

Ett jobb du inte kan tänka dig:
Lärare på typ högstadiet eller gymnasiet, för alla lärare verkar tycka att det är hemskt och jobbigt och är dessutom ganska mysko själva.

En (1) sak du stör dig på hos andra:
Negativa människor som sprider negativ energi.

En (1) dålig sida hos dig själv:
Jag är typ fyra år i huvudet. Jättebarnslig. Ibland kan ju det vara bra men inte alltid liksom.

En maträtt du är sugen på just nu:
En jätteportion sushi.

Din plan för helgen?
Pussa på Oscar och sen dra nå häng hemma hos Maja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar