torsdag 20 juni 2013

20/06/13

Brutal stöld från Isas insta. Kallt som satan var det.
Tänker bo på Majas balkong i sommar.
Hej och förlåt för sämst uppdatering. Har hängt med Isa och Viktor igår och i förrgår och sen typ varit dödstrött på kvällarna så jag har inte orkat blogga. Har badat för första gången i år, spelat tennis och ätit en massa jävla godis/chips/kakor. I förrgår på kvällen promenerade jag dessutom hem till Maja och myste på hennes fina balkong och såg en awesome film (som enligt Maja är en typisk Elin-film, häftigt att hon känner mig så bra, för hon hade helt rätt). Sen så lyckades ju jag och Isa faila ashårt med våra bussresor till och från Viktor igår. Och dessutom var det samma busschaufför båda resorna. Så han måste tro att vi är helt blåsta haha. I alla fall, jag har så fina vänner och jag blir så sjukt glad av dem. Sitter i sängen och borstar tänderna/ser på när Oscar spelar. Vi ska snart fortsätta se Supernatural, sen sova. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar