söndag 30 juni 2013

Nytt.

Magtröjorna från bikbik, glitterbusterier från gina T och myskoftan från HM. Hittade världens mjukaste stickade tröja och en sorts BH/tröja/vet inte inne på gina också, men orkade inte ta bild.

Brände pengar i Luleå med Isa igår. Åt lunch på Mat & Prats uteservering, pratade massa, käkade glass och hittade massa fint på reorna. Tog lite bilder igår när jag kom hem och upptäckte att allt nästan allt jag köpte visar magen haha. Jaja, jag är sjukt nöjd i alla fall. Efter det drog jag till Oscar, vi myste och åt massa god frukt. Och såg några Supernatural-avsnitt, suprice va? Imorse åt vi frukost, sen satt jag och peppade Oscar när han körde sin morgonträning. Själv börjar jag imorgon med min träning igen. Fan, tappar det så lätt nu när det är sommar. Ska peppa mig själv också. Både jag och Isa köpte en hårmask på Lush som tydligen ska vara "magiskt bra", så jag sitter med den i håret just nu. Har suttit i i en timme snart, så jag ska nog gå och skölja ut den nu. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar