torsdag 13 juni 2013

Träningsvärk.



Från tumblr, förlåt för typ inga egna bilder, jag skäms. 
Hej. Idag vaknade jag vid tio, tog en halvtimmes promenad med Mio innan frukosten och sen har jag bara legat i sängen. Har grejat lite med datorn, t.ex. bytt från att använda Chrome till att använda Safari (stort steg för mig, känner mig helt lost haha). Igår kramades jag med Oscar hela förmiddagen. När han åkte hem drog jag på mig mina Easy Tone-skor och promenerade iväg mot Sensia. Körde mitt första styrkepass på typ tre veckor och det kändes bra att vara tillbaka. Körde biccar och triccar. Känns gode mycket idag, kan liksom inte riktigt räta ut armarna. Så går det när man har världens uppehåll och sen kör ganska tungt. Sen promenerade jag hem igen, så det blev alltså ungefär en mil jag promenerade igår. Nåja, nu ska jag äta lite lunch och kanske försöka göra något viktigt. Senare ikväll ska jag hem till Josephine med tjejerna för prat, pizza och mys. Har ju inte träffat dom sedan vi fick sommarlov, så det ska bli asnice.

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar