söndag 14 juli 2013

Fjortonde juli.

Miobebis!
Hej bloggen. Kände mig typ frisk igår, så jag, Oscar och Mio promenerade ut i skogen och tog med kameran. Fina bilder blev det, mina första pussbilder där jag inte ser ut som en mullvad. Sen på kvällen när Oscar jobbade så cyklade jag till MAX och mötte Maja för att snacka och dricka lyxshake. Strax innan vi var på väg hem så slutade Oscar sitt jobb. Han kom förbi och sen cyklade vi tre hem i ösregnet. Idag har jag fått ångra det sista haha, jävligt puckat. Idag har jag mest legat i sängen, hostat, redigerat bilder, druckit te med mycket honung och ätit glass. Ska på en till körlektion imorgon på morgonen, sen åker vi till stugan igen. Puh. Hoppas på mindre förkylning och mer sol än förra veckan. Dessutom så får jag sällskap den här veckan.

Nu ska jag gå och duscha, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar