onsdag 3 juli 2013

Saving people, hunting things.

Oscar är i duschen då passar jag på att blogga haha. Annars äter vi nybakade (nästan, mamma gjorde dom i söndags och vi har tinat upp några) kanelbullar och fortsätter att sträckse Supernatural. Vi har snart sett klart åttonde säsongen och jag vill inte att det ska ta slut. Måste vänta ända tills oktober sen. Idag hade jag planerat att ligga i sängen med Mio och se på dålig TV hela dagen, för alla jag känner är bortresta eller jobbar. Men istället har jag hälsat på Isa på hennes aslugna jobb, blivit förbannad på moppen för att den är dum i huvudet, fått skjuts på Isas moppe istället, solat lite och dessutom städat köket och mitt rum. Sen kom Oscar hit och ah efter det har jag bara brottats, kramats och pussats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar