söndag 21 juli 2013

Sims och brudar i min säng.


« Snygg tröja som jag vill haaaa och jag i förrgår »
Ey. Nej jag skojar bara, hej på er. Jag håller just nu på och fixar Sims 3 hihi. Har haft någon sorts abstinens efter det den senaste tiden haha. I alla fall, i förrgår hade så kom Isa, Sara, Josse, Saga och Maja hit. Vi beställde från Da Vinci (igen, tjejen som kom ut med maten kände fan igen oss haha). Sen låg vi alla nerbäddade i min säng och såg Sinister. Den var riktigt äcklig där ett tag, men mot slutet blev den lite tråkig och det var lite förutsägbart liksom. Bra kväll var det i alla fall. Sen igår så låg jag och Oscar i sängen hela dagen och såg på filmer/serier/TV-program, ja typ allt möjligt. Mysigt. Tror det var bra, kände att jag höll på att bli sjuk igen. Men pga "vilodagen" så känner jag mig hur pigg som helst idag! Imorgon åker vi till stugan igen för massa jobb. Tror det kommer bli klart den här veckan faktiskt. Nåja, hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar