torsdag 11 juli 2013

Snyggaste systrarna.

Såhär fina var vi igår.
Vi har varit i stugan sedan måndag kväll och rullar hemåt imorgon. I tisdags var vi på ikea. Hittade massa bra grejer (bland annat: ny asskön madrass, skrivbordsskiva, snygg tvättkorg och dessutom världens skönaste sängkläder). Älskar att fixa i mitt rum, blir lycklig av när det är fint, ljust och luktar gott haha. Börjar bli riktigt nöjd nu, bara lite smågrejer som fattas innan det är tiptop! Igår började jag med mitt jobb, men idag blev det inte mycket. Redan i måndags kände jag av förkylningen och idag är det riktigt illa. Har legat i sängen typ hela dagen. Bleh. Längtar supermycket efter Oscar och mina vänner. Det blir lite tråkigt att vara i stugan och inte kunna umgås. Ska fortsätta med jobbet här nästa vecka också. Tungt.

Nu ska jag kika lite på födelsedagspresenter åt Oscar, puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar