söndag 18 augusti 2013

Söndagsångest from hell.

Bleh. Kommer dö imorgon. Hade det mysigt igår i alla fall. Jag, Maja, Saga och Jasmin styrde ihop middag på MAX (vi skulle egentligen på något fancy ställe, men MAX lät så sjukt gott haha). Snackade massa och åt tills vi hade ont i magen. Sen rullade vi hem till Alva och såg skräckfilmer, myste, snackade ännu mer och åt glass. Jag och Maja rullade väl hem till norra omkring ett eller halv två tror jag. Jag låg livrädd i sängen och försökte få Mio att kramas med mig men han var inte till någon tröst.

Idag har jag städat hela övervåningen (ja, jag är en underbar dotter), käkat lunch på Oppe och försökt måla naglarna. Det gick btw åt helvete. Nagellacket hade världens sämsta kvalitet och det gick i princip att skala av det från nageln när det hade torkat. Så less.

Jag har verkligen splittrade känslor inför imorgon. Är glad för att träffa massa folk igen, och framför allt för jag får träffa Oscar. Men jag är fan inte glad över att vara tillbaka i skolan. Jag känner att jag behöver minst två månader extra sommarlov. Ska i alla fall försöka sova så tidigt som möjligt så jag slipper vara en zombie på morgonen. Nu ska jag käka något och duscha, ciao! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar