torsdag 15 augusti 2013

Stay close to anything that makes you glad you are alive.

Yo bro. Hade en finfin och bra dag igår som gjorde mig glad. Jag och Isa åkte in till stan och träffade Viktor, Johanna och Robin. Det var sjukt kul att träffa dom och satan vad jag skrattade. Efter att dom åkt hem till Luleå igen så promenerade jag och Isa omkring i lite butiker och sen rullade också vi hemåt. Käkade middag och träffade sedan Isa igen och drog ut på långpromenad med hundarna. Det är typ ett av mina favoritsätt att hänga på, att promenera med hundar. Man går bara och snackar om allt möjligt och har det bra och skrattar åt världens knäppaste hundar. Resten av dagen såg jag film, fixade lite viktiga grejer, pratade med Oscar och bara tog det lugnt.

Idag har jag i princip bara städat mitt rum, sett på orange is te new black (bästa) och längtat som en galning efter Oscar. Har har ju varit borta i hela tre dagar snart och det är fan jobbigt. Vill att det ska vara söndag/måndag nu! Ska pussa ihjäl honom när han kommer hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar