torsdag 26 september 2013

Äckeltrött.

Lägger jag ifrån mig datorn nu och blundar så lovar jag att ja slocknar på tre sekunder. Men just nu väntar jag på att mobilen ska vakna till liv så jag får prata med älskling och säga puss och gonatt osv. Kom just hem från Maja som bjöd på godaste bananmilkshaken. Min mage just nu alltså, sååå mätt haha. Innan det har vi legat i min säng i flera timmer, cuz that's how we roll. Efter skolan så följde jag med familjen till badhuset och simmade några länder. Tror inte det blir någon mer träning i veckan. Orkar helt enkelt inte. Det blev en liten vilovecka helt enkelt hehe. Men nästa vecka kör vi igen! Började snacka halloween med Maja nyss så nu har jag massa idéer snurrandes i skallen. Bra gjort, just när jag ska sova.

Nåja, nu startade mobben, nu ska jag skicka pussar genom telefonen till min prins. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar