tisdag 8 oktober 2013

Hotmès.

Jag är så trött att jag vill dö. Jobbiga lektioner + ledarskapsprov, bleh. Men kom i alla fall hem och såg att min lilla mössa har kommit! Kind of made my day. Är en duktigt bloggare idag, så jag levererar ännu en kass (och ganska ful) iPhonebild. Lovar att jag ska använda systemisen lite mer, ska bara hämta den hos Maja först.

Sen har lite andra personliga grejer hänt som inte bloggisen har med att göra, sen har jag pussat på hundar och inte så mycket mer. Har funderat ett tag på vad jag ska ha på mig imorgon (så jävla puckat att inte jag inte gör det oftare, man slipper stressa på morgonen + kan sova längre), men nu ska jag ringa och kvällsprata med min prins, sen sova. Puss och gonatt!

Känner att detta blev världens onödigaste inlägg, sorry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar