måndag 25 november 2013

Truth.

Hej, tänkte att jag skulle skriva lite här, nu när jag har tid. Såhär är det: Jag har ju problem sedan tidigare, men just nu kan jag inte äta alls, jag får inte ens i mig en macka. Jag är ju hungrig, men det går liksom inte. All mat får mig bara att känna som om jag ska spy (och nej, jag är inte gravid haha). Denna helg har det blivit ännu värre, och därför har jag inte orkat ta mig till skolan idag. Jag kämpar för att det ska bli bättre, men det är svårt. På grund av detta så känner mig konstant skyldig av någon anledning. Jag vet inte om jag kommer ha kvar det här inlägget, kanske läser det om en timme och skrattar åt hur fånigt det låter, så ah vi får väl se. Men försöker i alla fall få i mig det jag kan,  saker som jag tycker om och saker som är lätt att få i sig.

Idag ska jag se disneyfilmer och kramas med mina hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar