söndag 1 december 2013

Hello december.

Skruttig panoramabild med iPhonen, men såhär mysigt är det i alla fall nu.
'Ello. Ska gå och duscha snart men tänkte slänga iväg ett inlägg. Senaste dagarna har varit berg-och-dal-bana, men för det mesta bra. På fredagen fick jag vara med min Oscar, på lördagen städade jag halva huset, åt jag middag med släkten, hängde en massa med Maja och grejade med UF-företaget (mitt, Majas och Fannys). Idag har jag tagit det lugnt, sovit en massa, varit på promenad med hundarna och bokat bio för mig, Isa, Sara och Josse. Annars då? Funderar på julklappar (24:e känns helt plötsligt väldigt nära) samtidigt som jag hostar och har mig. Känns som att jag svalt omkring 15 rakblad eller liknande. Förkylningar kan ju ta sig någonstans. Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar