måndag 6 januari 2014

Wanties.

Wanties
Hej bloggis. Förlåt för miniutbrottet igår, var lite less bara. Nu pratar vi om något annat (jag är sämst på att vara personlig i bloggen haha, borde avgå) Vi kan till exempel prata om att jag beställde yoga leggings och 5 par trosor från Victoria's Secret igår. Jag vet att de flesta börjar tycka att VS är uttjatat nu, but I don't care. Har hört att både deras leggings och deras trosor är dööösköna, plus så är dom helt assöta. jag menar, regnbågs-spets-trosor, kolla på dom bara. På tal om bilden nu då, det är mina största wanties just nu. Har ju alltid gillat klockan från Daniel Wellington, men hittade min nya kärlek för ett tag sedan, Nike Air Force 1. Har inte testat dom eller så, så vet inte hur dom ser ut på, men att döma av bilder som jag har sett så är dom omnomnom. Men nu ska jag i alla fall sova, puss och gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar