onsdag 19 mars 2014

Even on bad days, I’ll still be happy with you.

 <-- för att lyckas få en bild som ser ut såhär,
så måste man ta femhundratrettioåtta som ser ut såhär eller värre-->

Hej. En lektion på skolan och tacos till lunch, gött. Har varit på möte och bestämt att jag ska enbart ska läsa kurserna svenska, engelska och matte resten av tvåan. Vet inte om jag ska tycka att det är bra eller åt helvete. Har liksom inte bestämt mig ännu. Känns jävligt konstigt. Men det jag vet är i alla fall att det är bäst att göra så nu. Bättre att ha några få kurser som man faktiskt lyckas med, istället för att ha allihopa samtidigt och misslyckas med alla. Mindre stress osv. och det är ju bra.

Nu pratar vi om ytligheter istället. Jag är superpeppad på att göra ögonfransförlänging. Så himla fint att ha långa fransar utan smink (jag är så brutalt avundsjuk på dom som har det naturligt). Det kostar ju dock omkring tusenlappen…

På tal om något helt annat så ska jag försöka mig på att skriva ett CV ikväll. Önska mig lycka till, i totally need it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar